Hoogerwerf 50 jaar - kantoorartikelen, kantoorinrichting en documentsystemen Rotterdam

Onderhoud

Wij beschikken over een vakkundig team servicemedewerkers. Elke machine, waarbij een serviceovereenkomst is afgesloten, wordt minimaal één maal per jaar nagekeken voor preventief onderhoud.

Onze servicemedewerkers volgen met grote regelmaat cursussen zodat ze altijd op de hoogte zijn van de nieuwste updates en technieken om zowel de wat oudere als de meest recente machines goed te kunnen onderhouden en repareren. Onze serviceafdeling is in eigen beheer, hierdoor kunnen wij snel schakelen en verhelpen wij storingen binnen één werkdag na melding.

Heb je een storing, je kunt hem doorbellen of direct zelf melden via de pagina: storing aanmelden

Bepaalde storingen kunnen wij ook op afstand verhelpen. Een van onze medewerkers kan, uiteraard met jouw toestemming, via een bepaald programma jouw computer overnemen. Op die manier kan hij bijvoorbeeld op afstand de instellingen van de machine aanpassen. Klik op de knop hieronder wanneer een Hoogerwerf medewerker je hier om vraagt.

 
Toegang en support op afstand via het internet met TeamViewer Hoogerwerf Support


Gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen

In de maand december hebben wij gewijzigde openingstijden!

Nieuw in ons assortiment: Coloured Glassboards van Legamaster

Een nieuwe stijlvolle manier van presenteren. De glasborden zitten al een aantal jaar in het assortiment, maar worden..