Hoogerwerf 50 jaar - kantoorartikelen, kantoorinrichting en documentsystemen Rotterdam

Team Kantoorartikelen

Maak kennis met ons team

Ersel, Marco en Peet zorgen dagelijks voor het inpakken en het bezorgen van de bestelde kantoorartikelen. Al onze bezorgers hebben kennis van de producten die ze leveren. Dus mocht je onverhoopt een vraag hebben over iets wat je besteld hebt of iets wat je nog vergeten bent bij je bestelling, schroom niet en vraag het!

Robin en Kirsten zijn er om je offerte te maken, order te verwerken en je vragen te beantwoorden. Met de ongekende grote kennis van kantoorartikelen kun je van hen verwachten dat je op dezelfde dag of uiterlijk de volgende werkdag een antwoord krijgt op je vragen. Je kunt ook bij hun terecht om een eventuele retour aan te melden mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan. Heb je vragen over je assortiment, prijzen, prijsafspraken of wil je een afnameoverzicht van je bestellingen? Ook dan kun je terecht bij onze binnendienst! 



Gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen

In de maand december hebben wij gewijzigde openingstijden!

Nieuw in ons assortiment: Coloured Glassboards van Legamaster

Een nieuwe stijlvolle manier van presenteren. De glasborden zitten al een aantal jaar in het assortiment, maar worden..