Hoogerwerf 50 jaar - kantoorartikelen, kantoorinrichting en documentsystemen Rotterdam

Onze aanpak

Waarom bestellen bij Hoogerwerf?

Onze deskundige medewerkers staan altijd voor je klaar. Wij maken kantoorartikelen persoonlijk, helpen je graag bij je bestelling en met je zoektocht naar het juiste product. Van bezorger tot directeur, iedereen bij Hoogerwerf heeft verstand van zaken waardoor je bij iedereen terecht kunt met je vragen. 

Je kunt bij ons bestellen op de manier zoals jij wilt. Onder het tabblad bestelmogelijkheden vind je alle opties nogmaals duidelijk uitgeschreven. Mis je een mogelijkheid? Laat het dan even weten! 

Onze uitleveringsgraad op orderniveau is 98,5%. Dit betekent dat 98,5% van de orders foutloos en compleet worden uitgeleverd. Bij Hoogerwerf zijn we erg gemakkelijk met retouren. Heb je een retour? Dan hoef je bij ons geen lastig formulier in te vullen. Je belt gewoon even met Lesley of Kirsten van onze binnendienst, die maken dan een ophaalbericht voor onze bezorgers. Een van onze bezorgers komt het zo spoedig mogelijk bij je retour halen. Indien het hier in goede staat ontvangen is wordt direct de credit voor je gemaakt. 

Orders

Bestel je bij Hoogerwerf dan wordt je order met zorg door onze medewerkers behandeld, ingepakt en bij je bezorgd. Elke bestelde order wordt diezelfde dag nog bestelt bij Quantore, de inkooporganisatie waar wij bij aangesloten zijn. De volgende werkdag levert Quantore de door ons bestelde artikelen voor 8.30 uur aan ons uit.


Onze magazijnmedewerkers/bezorgers beginnen de dag met orderpicken. 

De levering vanuit Quantore wordt uitgepakt, binnengemeld in ons systeem en omgepakt naar de order die jij bij ons geplaatst heb. We verzamelen de orders per route en gaan, nadat alles ingepakt is op pad om de order aan je uit te leveren! 

Levering 

Bestel je je order voor 15.30 uur op een werkdag, dan kunnen wij je order de volgende werkdag al uitleveren! De meeste bestellingen worden met onze eigen bezorgdienst uitgeleverd. Voor orders buiten onze regio maken wij gebruik van verzending via Post NL, DHL of GLS. Wij rekenen geen verzendkosten voor al je orders boven de € 75,00.


Ersel, van de bezorging kantoorartikelen, zet de orders in de Hoogerwerf bezorgbus. 

Assortiment

In ons eigen magazijn liggen meer dan 4.000 artikelen op vooraad. Het totale assortiment bestaat uit meer dan 23.000 artikelen. Hierbij kun je kiezen uit zowel A merken als de voordeligere budget merken. Het grootste deel van ons kantoorartikelen assortiment kun je terug vinden in onze gebruiksvriendelijke webshop en/of in de Hoogerwerf for Office jaar catalogus. Wil je een artikel hebben wat wij niet op onze webshop hebben staan? Laat het ons dan even weten want vaak kunnen wij dit dan alsnog voor je bestellen!



Gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen

In verband met de aankomende feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. 

Gratis Dierentuinkaartjes met HP & Hoogerwerf

In de maand oktober hebben wij een superleuke actie voor jullie! In samenwerking met HP kun je in de maand oktober gratis..